Социални Мрежи

Социалните Мрежи са онази изключително важна част от нашият живот и ежедневие, без която много от нас вече не могат. Будилникът звъни и вече с отворени очи поемаме цялото количество информация, което ни залива като кофа с гореща вода…
Топло, мокро и приятно… едно чувство, от което имаме непрекъсната нужда…
Сравнението е доста уместно, тъй като по-голямата част от информацията е релевантна, базирана на нашите предишни реакции и харесвания, а останалите 20-30 процента насочват интереса ни към реклами и потенциални нови публикации, които да отключат любопитството ни към друг тип информация.

Именно разширяването на интересите на един дигитален потребител е многопластово действие, извършено чрез активна дългосрочна и дълбоко-психологическа подготовка от страна на алгоритъма.

Упражнявайки контрола си над потребителския интерес, социалните мрежи създадоха вече етаблирания подход за генерирането на клиентски запитвания за продукт/услуга на база на дигиталните интеракции. Казано на по-прост език -> Виждате реклама на монтажна фирма от сферата на фотоволтаичните електроцентрали -> и БаМ! – вече си представяте как искате да получите консултация и оферта от дадената фирма за монтирането на фотоволтаична система на покрива на вашата къща. Това е естествения ЕФЕКТИВЕН начин за генерирането на клиентски запитвания в днешно време и стандарт, който ще продължи да бъде основен в следващите 5-10 години.

Трайно се наблюдават трендовете чрез създаването на лични Видео и Визуални канали и Бюлетини. Така въпросните бизнеси се радват на значително по-голям интерес. Това е така, защото хората обичат да бъдат добре информирани и да се чувстват като част от споделените факти и последни новини в съответния бранш.

Личното ни наблюдение свидетелства, че колкото по-малки и ограничени са дигиталните мрежи на един бизнес, толкова по-малко са и новите клиентски запитвания към него. Тъй като нашите статистики обхващат пазара на Източна, а също така и на Западна Европа, спокойно можем да определим социалните мрежи като решаващи за оцеляването на всеки един бизнес, който се стреми към стабилни и положителни обороти, нови клиенти и устойчиво развитие.

В България утвърденият рекламен-модел е “от-уста-на-уста”, като бизнесите очакват положителна пропаганда от страна на доволните си клиенти. Факт.
Другата и сравнително по-тъмна страна на това твърдение е, защото българският бизнес всячески съкращава бюджета си, когато става дума за реклама и дигитализация.
От една страна е правилно, защото клиентите в България са ограничен фактор, който не може да бъде сравняван с пазара в Западна Европа – даваме пример с Германия(прочетете тук статията за възможностите на пазарите в Германия, Австрия и Швейцария).
В Германия има приблизително 90 милиона души население. Дори и бедните социални прослойки, които получават социални помощи имат потребителски профил в сайтове като Амазон и Ибей, тъй като пазаруват много често онлайн.
Оттук всеки сам може да прецени каква е разликата между пазар с 90милиона потенциални клиенти и такъв с 3 милиона, колкото реално са хората, които разполагат с “някакви средства” в България.

Активното рекламиране на различните пазари може да има своите плюсове и минуси.
В България данъчните облекчения за фирмите позволяват дори и при по-ниски обороти да отчитат по-високи печалби в сравнение със същите обороти в Германия или други западноевропейски държави, където данъците са значително по-тежки.

За да намерите правилната формула за успех на вашето предприятие е важно да вярвате в продукта/услугата си! Анализите на потенциал за нови пазарни възможности са част от съществуването на един успешен бизнес, тъй като растежа е естественото развитие на всеки качествен продукт!

За нас ще бъде удоволствие, ако имаме възможността да разберем повече относно вашия бизнес и бъдещите ви планове, като бихме ви оказали подкрепа в следващите стъпки по пътя към успеха!

Имайте предвид, че ако все още нямате успешна марка и продукт, а тепърва предстои изграждането на нов бизнес – голяма част от новосъздадените фирми фалират в първите 2 години от датата на своето основаване!

НАШАТА ЦЕЛ НЕ Е ДА ВИ ВЗЕМЕМ ПАРИТЕ, А ДА ВИ ПРЕДПАЗИМ ОТ ВЛИЗАНЕТО В ОМАГЬОСАН КРЪГ. Предпочитаме да откажем хората, които не са наясно с идеите си, вместо да вдъхнем увереност на глупака, който да ни вини в последствие за собствените си грешки! Нашия подход е директно взаимстван от пазара в Германия.

Възползвайте се от нашия дългогодишен опит на немския пазар, за да предприемете следващата си крачка в развитието на вашия бизнес!
Обадете ни се сега или ни контактирайте във Вайбър: +359 896 033181
Изпратете ни ЗАПИТВАНЕ ЧРЕЗ НАШАТА КОНТАКТНА ФОРМА!

Следвайте ни в LinkedIn ТУК